AJATUKSIA JA AJANKOHTAISTA
TUOREITA AJATUKSIA JA NÄKÖKULMIA SISÄLTÖJEN MAAILMASTA
AJATUKSIA JA AJANKOHTAISTA
TUOREITA AJATUKSIA JA NÄKÖKULMIA SISÄLTÖJEN MAAILMASTA
Kun vanhat webbisivut eivät enää riitä
Jos haluat voittaa potentiaalisia asiakkaita puolellesi, kannattaa sivustosta luoda tuotteittesi ja palveluidesi tiedonlähde sekä kertoa yrityksestäsi monipuolisesti. Tässä artikkelissa käymme läpi kohtia, joita kannattaa tarkastella omalla verkkosivustolla.
Osaatko määrittää yrityksesi markkinoinnin tuoton? Taloudellisella mittaamisella kehität markkinointia määrätietoisemmin
Tuloksellisuus kiinnostaa meitä markkinoijia ja se on etenkin ylemmällä johdolla ensimmäisenä tarkastelulistalla. Usein haluamme tietää paljonko euroja markkinoinnin toimenpiteet onnistuivat tuottamaan. Tässä tilanteessa markkinointia tulee mitata ja analysoida taloudellisista näkökulmista.
Osaajaesittelyssä Antti Tolvanen
Uusi vuosi toi uuden tekijän tiimiimme. Vuoden vaihteessa sisältötiimimme täydentyi savonlinnalaisella digitaalisen markkinoinnin moniosaajalla. Antti Tolvanen on toiminut Strixissä jo vajaa puoli vuotta taustavoimana, mutta nyt saimme hänet virallisesti joukkoomme...
Biofarm ja Strix Marketing sisältöyhteistyöhön
Eläinten rehuja, hoitotuotteita ja lääkkeitä valmistava karkkilalainen Biofarm Oy valitsi Strixin sisältökumppanikseen. Yhteistyön tavoitteena on kasvattaa Biofarmin ja Black Horse -tuoteperheen näkyvyyttä modernein tavoin sekä tavoittaa potentiaaliset asiakkaat...
Osaajaesittelyssä Melina Lappalainen
Pidä tukastasi kiinni, sillä Pohjois-Karjalasta tuulee! Tämän positiivisen tuulen on aiheuttanut Strix Marketingin sisällöntuotantovahvuuteen elokuussa liittynyt joensuulainen markkinoinnin monilahjakkuus Melina Lappalainen. Strixin Joensuun vahvistus on työskennellyt...
Bloggaaja hoi, kenelle sinä kirjoitat sisältöjä?
Yhä useampi saa tänä päivänä tuloja blogistaan/vlogistaan ja moni tituleeraakin itseään ammattimaisena bloggaajana. Bloggaamisesta ja vloggaamisesta on tullut monen nuoren suosikkiammatti, sillä kukapa ei haluaisi satojatuhansia tai miljoonia seuraajia....
Osaajaesittelyssä Elina Elme
Aiheuttavatko sinun webbisisältösi asiakkaissasi ahaa-elämyksiä? Elina Elme on Lahdessa asuva luova sisällöntuottaja, joka on erityisen kiinnostunut vahvoista tarinoista ja tekstisisältöjen rikastamisesta osana mieleenpainuvia asiakaskokemuksia ja yritysten...
Osaajaesittelyssä Minna Hirvonen
Glitz & Glam -blogista tuttu Minna Hirvonen liittyy vauhdittamaan Strix Marketingin sisältötiimiä. Vuodesta 2011 asti kauneusblogiaan pitäneen Minnan vahva henkilöbrändi ja kirjoitustaidot tuovat tarvittavan lisän Strixin palvelukokonaisuuteen. Minnan...
Osaajaesittelyssä Hanna Sairanen
Kaipaatko yrityksesi sisältöihin paikallista kulmaa? Strix Marketingin sisältötiimin savonlinnalaisvahvistus Hanna Sairanen tarjoaa itäsuomalaista otetta asiakkaidemme sisältöihin. Hanna asuu Savonlinnassa ja tuottaa inbound-sertifioituna laadukkaita ja konvertoivia...
Tiimihenki, jolla saavutetaan mitä vaan
Kokoonnuimme koko Strixin joukkueen kanssa viikonloppuna ensimmäistä kertaa yhteisen tekemisemme äärelle aurinkoiseen Savonlinnaan. Henkilökohtaisesti oli hyvin inspiroivaa päätyä seurueeseen, jonka kanssa jaan arvot ja näkemyksen työstä – tekemisestä! Ei ole...