Eläinten rehuja, hoitotuotteita ja lääkkeitä valmistava karkkilalainen Biofarm Oy valitsi Strixin sisältökumppanikseen. Yhteistyön tavoitteena on kasvattaa Biofarmin ja Black Horse -tuoteperheen näkyvyyttä modernein tavoin sekä tavoittaa potentiaaliset asiakkaat samaistuttavan ja kiinnostavan videosisällön muodossa.
”Biofarmille eläinten hyvinvointi on tärkeä arvo ja halusimmekin nostaa esille ihmisiä hevosten hyvinvoinnin ja menestyksen taustalla. Strixin luova konseptointikyky ja videotuotantotaidot vakuuttivat meidät ensitapaamisesta lähtien ja olemmekin olleet erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön.”, kertoo Biofarmin markkinointipäällikkö Mia Segercrantz.
Yhteistyö on saatu syksyn aikana hyvin käyntiin videokonseptin suunnittelulla ja toteutuksella. Strixillä olemme vastanneet konseptin ideoinnista, käsikirjoituksesta, videoiden kuvauksesta ja viimeistelystä. Tallien sankarit -videosarjan ensimmäinen osa saikin jo päivänvalonsa ja videosarjan muiden osien julkaisu seuraa alkukevään aikana. Videosarjan jaksoissa tullaan tutustumaan hevosten parissa työskenteleviin ihmisiin, jotka kertovat arjestaan hevosten kanssa sekä intohimostaan työtään kohtaan.
”Hevostalous on mielenkiintoinen toimiala, joka muuttuessaan muun yhteiskunnan mukana, linkittyy vahvasti kasvaviin matkailu-, virkistys-, ja kuntoutuspalveluihin. Tämän takia olemmekin Strixillä olleet yhteistyöstä innoissamme! Toiminta perinteikkään suomalaisyrityksen kanssa on ollut antoisaa ja yhteistyö Mian sekä kuvattavien kanssa on sujunut saumatomasti sekä loistavalla asenteella.”, kertoo Strixin toimitusjohtaja Kari Haaja.
Tutustu alla videosarjan ensimmäiseen osaan, jonka pääosassa on raviohjastaja ja -valmentaja Harri Kotilainen.
Lisätietoja:
Kari Haaja
Partner, CEO
kari.haaja@strixmarketing.fi
+358 40 503 2195